Yritys

Ylpeästi suomalainen perheyritys

Kalustetukku on saavuttanut asemansa kalustemarkkinoilla ja suomalaisten mielissä pitkäjänteisellä kehitystyöllä ja sitkeällä työmoraalilla. Tarinamme alkoi kahden miehen voimin Loimaan Teollisuuskylästä vuonna 1993. Kevääseen 2016 mennessä työllistämme 90 työntekijää jo 13 paikkakunnalla Suomessa.

Olemme kulkeneet monivaiheikkaan matkan mdf-kalusteovien tuottajasta yhdeksi johtavaksi suomalaisten kotien ja kiinteistöjen kalustajaksi. Toimintamme elinkaaren aikana palvelumme on kehittynyt vastaamaan entistä läheisemmin asiakkaan odotuksia – nykyään palvelukokonaisuutemme sisältää kaiken suunnittelutyöstä asennuksen viimeistelyyn asti.

Oma tuotekehitys ja kalustetuotanto kantoivat hedelmää

Omien tuotemerkkien kehittäminen ja oma kalustetuotanto on ollut paitsi inspiroivaa myös asiakastyytyväisyyden ja tavoittelemamme viimeistellyn lopputuloksen kannalta järkevin ratkaisu. Kehitystyömme kautta voimme varmistaa jokaisen komponentin ja materiaalin optimaalisen yhteispelin. Tällä tavalla pystymme tuottamaan lyömättömän laadukkaita kalusteratkaisuja asiakkaamme toiveiden täyttämiseksi.

Oma tuotemerkki kasvatti kansallista tunnettuutta

Kalustetukku keräsi merkittävästi huomiota osakseen lanseerattuaan oman Charmia-tuotemerkin. Laadultaan ja designiltaan huippuluokkaa olevat Charmia-keittiöt suunniteltiin vastaamaan niin paketti- kuin mittatilauskeittiön ostajan tarpeita. Noihin aikoihin teetettyjen kuluttajatutkimusten mukaan sekä Kalustetukkuun liitetty laatumielikuva kirkastui että yrityksen tunne ttuus kasvoi. Syitä saattoivat olla oman tuotemerkin lanseerauksen lisäksi markkinointiin panostaminen ja myymälöiden määrän kasvu.

Suomalainen perheyritys -merkki

Yrityksemme arvoihin kuuluvat olennaisena osana työntekijöiden kunnioittaminen ja heidän hyvinvointiinsa panostaminen. Henkilöstömme sisukkaan asenteen ja periksiantamattoman työpanoksen ansiosta voimmekin ylpeänä kertoa ansainneemme virallisesti Suomen Perheyritysten liiton myöntämän Suomalainen perheyritys -merkin. Tavoitteenamme on jatkaa suomalaisten kotien kalustamista ja työllistää mahdollisimman suuren määrän ihmisiä ympäri Suomen tulevaisuudessakin.


Kalustetukun Aikajana


Nyt
2016
Kalustetukku on Ylpeästi suomalainen perheyritys

2014
Liike avataan Kokkolaan

Kalustetukun oma tuotemerkki Charmia lanseerataan.
Nyt tulee Charmia kotiin
2012
Liike avataan Huittisiin

2010
Liike avataan Vantaan tammistoon

Tapahtuman kuvaus
2005
Liike avataan Hämeenlinnaan

2004
Liike avataan Espooseen


Liike avataan Jyväskylään
Liikkeet avataan Ouluun, Poriin sekä Vantaalle

2000
Ensimmäinen Tv mainos

Legendaarinen "puolta halvemmalla kuin naapurilla" Tv mainos alkaa pyöriä maikkarilla
2000
Liike avataan Lahteen


Liike avataan Tampereelle
1998
Ketju saa alkunsa

Ensimmäiset kauppiasliikkeet avataan Loimaalle ja Saloon
1996
Omat tuotantotilat

Omat tuotantotilat ja varastotilat hankitaan Loimaalta
1995
Turkuun

Kalustetukku avataan Turun Orikedolle
1993
Avajaiset

Ensimmäinen myymälä avataan Loimaalle
PERUSTETTU
05.05.1993